پگاهان سپهر ایرانیان

دستگاه تصفیه آب | دستگاه تصفیه هوا | دیجیتال بیده

صفحه اصلی خدمات پس از فروش

خدمات پس از فروش شرکت پگاهان سپهر ایرانیان

 

برند ها

محصولات هر برند

ساخت

آدرس سایت

COWAY

تصفیه آب

تصفیه هوا،بیده

Korea

www.coway.ir

NAIS تصفیه آب

*

Korea

www.biontech.ir

BIONTECH

آب قلیایی(آیونایزر)

*

Korea

www.biontech.ir

KYK

آب قلیایی(آیونایزر)

*

Korea

www.pegahansepehr.ir

BLOOMER

تصفیه آب

محصولات غذایی

Taywan

www.bloomer.ir

BOMANN

خشک کن لباس

خشکشوئی لباس

U.K

www.pegahansepehr.ir

NOVAERUS

تصفیه هوا

*

Korea

www.pegahansepehr.ir

شرکت پگاهان سپهر ایرانیان نماینده رسمی محصولات با برندهای فوق در ایران می باشد که افتخار 15 سال خدمات رسانی به مشتریان گرامی شرکت را دارد.

شرکت پگاهان سپهر با بهره گیری از نرم افزارهای کاملا هوشمند و قدرتمند با توجه به سوابق سرویس های دوره یی دستگاه های عرضه شده توسط سازمان فروش که با تمام جزئیات در سیستم و بصورت کاملا هوشمند در بخش خدمات پس از فروش ثبت می باشد اقدام به انجام کلیه سرویس های دوره یی با توجه به سوابق ادواری ثبت شده می نماید.همچنین شرکت تمام تلاش خود را در زمینه تامین بهترین لوازم و قطعات برای دستگاه های عرضه شده خود بکار گرفته تا موجب آسایش خاطر شما عزیزان شود.

توجه : همچنین شرکت پگاهان سپهر ایرانیان به منظور مشارکت دادن مشتریان وفادار خود اقدام به ارائه تخفیف هایی تا سقف کل سود حاصله از فروش فیلترها نموده و در این خصوص مطابق جدول زیر عمل خواهد کرد :

نصب و آموزش اولیه

تعویض فیلتر مرحله اول

تعویض فیلتر مرحله دوم

تعویض فیلتر مرحله سوم

تعویض فیلتر مرحله چهارم

تعویض فیلتر مرحله پنجم

رایگان

بدون تخفیف

%3 تخفیف

%5 تخفیف

%7 تخفیف

%10 تخفیف ویژه

چنانچه مشتریان طبق روال 6 ماهه سرویس های ادواری را بصورت منظم انجام دهند تا هر زمان که سرویس ها تکرار شود از تخفیف ویژه 10% شرکت پگاهان سپهر برخوردار خواهند بود. و در صورتی که یک دوره سرویس را انجام ندهند محاسبات فاکتور به روال تعویض مرحله اول برگشته خواهد شد.

هشدار: به استحضار کلیه مشتریان گرامی شرکت پگاهان سپهر ایرانیان می رساند در صورت گرفتن سرویس وخدماتی غیراز واحد خدمات پس از فروش شرکت پگاهان سپهر این شرکت هیچ تعهدی نسبت به گارانتی و خدمات ارائه شده دستگاه ها یا مشتریانی که از مبادی غیر مجاز خدمات گرفته باشند ندارد و دستگاه مورد نظر در لیست سیاه سیستم خدمات قرار خواهد گرفت وبا توجه به قرار گرفتن  شماره سریال و اشتراک مشتری در لیست سیاه شرکت پگاهان سپهر نحوه خدمات رسانی به این مشتریان متفاوت خواهد بود که در صورت لزوم ارائه خدمات به دستگاه مورد نظر قیمت قطعات و لوازم استفاده شده با 50% افزایش برای نوبت اول و 25% افزایش برای نوبت دوم محاسبه خواهد شد و از نوبت سوم قیمتها به روال عادی شرکت برگشته و همچنین در مواردی که قطعات و لوازم شامل گارانتی باشند زمان گارانتی برای این دسته از مشتریان به نصف تعهد شرکت خواهد رسید.

ضمن تشکر از رعایت اصول و رویه های شرکت توسط شما مشتری گرامی این امر باعث دلگرمی و افزایش تعهد این شرکت و انگیزه بیشتری برای ارائه خدمت به شما عزیزان خواهد شد .

تلفن : 88535000 021  88536000 021  88753000 021